Hyppää sisältöön
Tiedote

Salon terveyskeskuksen asiakasraati kaipaa uusia jäseniä – lähetä hakemus 28.10.2022 mennessä

Julkaistu 13.10.2022 13:00

Asiakasraati koostuu palveluja tuntevista asiakkaista. Raadin kautta asukkaat voivat vaikuttaa terveyskeskuksen palveluiden suunnitteluun, toteuttamiseen, kehittämiseen ja arviointiin. Yhdessä eteenpäin vietäviksi sovitut asiat esitellään vastaaville esimiehille ja tarvittaessa luottamushenkilöille.

Asiakasraati kokoontuu kerran kuukaudessa terveyskeskuksen tiloissa. Raadissa on kahdeksan asiakasjäsentä sekä edustus terveyskeskuksesta.

Miten asiakasraatiin valitaan jäseniä?

Asiakasraatiin valitaan jäseniä, joilla on omakohtaista kokemusta, joko palveluita käyttäneenä, tai palvelua käyttäneen läheisenä. Hakijalta edellytetään kiinnostuneisuutta palveluiden kehittämiseen, sitoutumista asiakasraadin toimintaan sekä yhteistyökykyä.

Mikäli haluat osallistua toimintaan, lähetä hakemus ja ilmaise halukkuutesi. Ilmoita hakemuksessa nimesi, yhteystietosi, ikäsi ja kerro lyhyesti, miksi olisit hyvä valinta asiakasraadin jäseneksi. Valinta tehdään haastattelujen pohjalta. Haastattelut suoritetaan 11.11.2022 mennessä.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 28.10.2022 osoitteeseen:
Salon Kaupunki /Terveydenhuollon palvelut
E-talo 4. kerros
Sairaalantie 9
24130 Salo

tai sähköpostiosoitteeseen: tk-hallinnonsihteerit@salo.fi